Jamuan Koperasi SMK Gombak Setia di Summit Hotel


Assalamualaikum and hye
Dah lama tak update blog ni *tiup habuk*

Okay.
Hari Ahad bersamaan dengan 7 October 2012
bertempat di Hotel Summit USJ
Tingkat 5, dewan Pahlawan
telah diadakan Jamuan Akhir Koperasi SMK Gombak Setia kali ke -27.
*clap*

Tepat 10 pagi saya sampai kat sekolah.
" Hazim mana ? Jujue mana? "
" Dorang dah sampai dulu dah kat hotel. "
" Oh okay. "

Lepas daftar terus naik bas.
Seperti biasa saya duduk di tepi tingkap *eh*
Sepanjang perjalanan, cuma dengar lagu jee.. *layan*

Sampai di Hotel Summit,
kami bertapa sekejap kat lobby sambil tunggu arahan.

Tetiba ada mamat yang serupa macam 'waiter' hotel datang.
*dalam hati* ' Waiter mana lak datang sambut kitorg ni? Dahla pakai topeng. '


'Waiter' : " Okay, tempat kita di tingkat 5, dewan pahlawan. Toilet ada, surau ada. Jangan risau. "
Saya tenung 'waiter' tu, then baru saya sedar yang 'waiter' tu ialah HAZIM !!! *lol*
Seriously, sejibik macam waiter.

Saya : " Hazim, kau ni waiter hotel ni ke ? Haha "
Hazim : ' Tak guna kau an.. Haha "

Kami pun terus la naik ke tingkat 5.
 Menu yang disediakan memang sedap-sedap.


Meh tengok gambar-gambar kami.
Tapi tak semua orang yang saya tangkap...





Yang baju biru tu - Mizah. Yang baju coklat tu - Alin



Pemenang Baju Tercantik bagi Perempuan - Jujue



Hanifah



Kerol dan Shahir dengan masquerade mereka.



Kerol dan Shahir



Kami cooooomeeeelll *kahkahkah*



Masquerade dorang lawa. Jellyy..



*from left* Hazim a.k.a 'waiter' , Mizah , Saya , Hanifah



Gorgeous girl - Jammy



Kat tepi lif pun boleh snap gambar *kahkahkah*



WE



Jiejaa : " Kenapa aku pendek sangat ?? "
Aku : " Yelaa.. Aku tanggalkan heels aku. Hahaha "



Kesengalan terserlah *lol*



Comel je dorang dengan belon doran tu.. haha



Hafiz, partner jaga koop. Kami kawan jeee...
Saya setia pada yg satu. *eh* *tetiba*



Three girls of DTOH - Hanifah, Jujue and me !!!

That's all. Wish next year lagi best !
Thank you ;)